Masca de par Pantene Nature Fusion Oil Therapy

Spuneam in articolul anterior ca am un par foarte subtire, care se rupe cu usurinta la pieptanat si la spalat. Exista pe piata numeroase masti de par special concepute pentru parul subtire, care se lauda ca nu ingreuneaza parul si nu ii iau din volum. OK, dar pe mine nu ma intereseaza sa imi pastrez volumul. Am suficient sa mai dau si altora, slava Domnului. Aceste masti au fost concepute pentru femeile cu asa-zisul par "lins" pentru ca, da, de obicei, parul subtire este un par "lins". Sii de obicei persoanele cu par cret au un fir gros. Ei bine, al meu e subtire. Se incurca si se rupe intr-o veselie, asa ca am foarte multe fire rebele.

Produsul pe care il voi prezenta astazi este masca de par Pantene Nature Fusion Oil Therapy. Pe ambalaj nu scrie, dar contine, pe langa uleiul de argan atat de in voga in perioada aceasta, si extract de floare de Cassia si aud ca s-ar putea sa mai aiba si alte 5 uleiuri.

Pretul produsului este de 24 RON in Carrefour Baneasa, iar gramajul este de 200 ml.

Mirosul este cel caracteristic produselor Pantene.

Masca se aplica dupa folosirea balsamului, evitand scalpul (evident). Pe ambalaj scrie ca trebuie lasata 2 minute, dar eu am lasat-o vreo 5 pentru ca parul meu, bietul, avea nevoie. Produsul se foloseste doar o data pe saptamana, ceea ce pentru mine nu inseamna mare lucru. Stiu ca sunt oameni care se spala pe cap mai des de atat si ca pentru ei acest lucru reprezinta o economie de timp si bani, dar eu oricum as fi folosit-o tot o singura data pe saptamana pentru ca tot de atatea ori ma spal si pe cap. Parul meu incepe sa arate cel mai bine a doua zi dupa spalare, asa ca nu il spal mai des. Daca simt ca si-a pierdut din vitalitate, stralucire sau daca varfurile incep sa arate ciudat, aplic un produs leave-in.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ads 468x60px

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts

Un produs Blogger.